Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta- eBOK

Spółka „Usługi Komunalne” z siedzibą w Horyńcu-Zdroju informuje o możliwości korzystania z platformy eBOK.

Korzystanie z portalu e-BOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług wodno–kanalizacyjnych, którzy zawarli umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.

eBOK  to portal dla Klientów firmy „Usługi Komunalne", w którym po zarejestrowaniu i zalogowaniu, otrzymuje dostęp do:

  • swoich faktur,
  • salda,
  • informacji o zapłaconych i niezapłaconych fakturach,
  • zużycia wody. 

Dzięki usłudze Przelewy24 (płatności elektroniczne) możesz szybko i w wygodny dla siebie sposób zapłacić rachunek.

Aby korzystać z eBOK, należy kliknąć na baner „eBOK” znajdujący się na głównej stronie Usług Komunalnych lub w poniższy odnośnik: https://ebok.uslugi-horyniec.pl/login

 

PIERWSZE KROKI – JAK ZAREJESTROWAĆ KONTO?

Wejdź na stronę https://ebok.uslugi-horyniec.pl/login rozpocznij proces rejestracji nowego użytkownika, klikając przycisk Zarejestruj się. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych informacji (symbol kontrahenta widoczny na fakturze oraz kwota ostatniej faktury) i ustawieniu hasła (minimum 8 znaków, duża i małe litery cyfra oraz znak specjalny)- zatwierdź rejestrację. 

W kolejnym kroku zostaniesz poproszony(-a) o ustawienie hasła i aktywowanie konta w Serwisie poprzez link, który zostanie przesłany na wskazany adres e-mail oraz potwierdzony przez Spółkę. 

Po przeprowadzeniu aktywacji konta w Serwisie, możesz rozpocząć korzystanie eBOK  po zalogowaniu się loginem i hasłem podanym w procesie rejestracji.

Chcąc otrzymywać fakturę w formie elektronicznej czy powiadomienia sms należy zaakceptować regulamin e-faktur dostępny na panelu „Mój profil” w eBOK.

Biuro Obsługi Klienta służy pomocą pod nr telefonu 16 63 13 201

Do pobrania

Zobacz również: