Zaproszenie na Sesję Rady Gminy Horyniec-Zdrój- online

 

Obrady sesji transmitowane na żywo
(rozpoczęcie godz. 15:00)
na kanale YouTube

----------------------------------------------------------------------

 

Działając na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /t.j.Dz.U.2024 poz.1465 /- zwołuję XII  Sesję Rady Gminy Horyniec-Zdrój w dniu 27 lutego 2025 r. o godz. 1500wŚwietlicy Wiejskiej w Horyńcu-Zdroju, ul. Lipowa 13.
–  z  proponowanym porządkiem obrad: 

I          SPRAWY REGULAMINOWE      

1.  Otwarcie sesji.
2.  Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.  Przyjęcie protokołu z ostatniej Sesji Rady Gminy.
4.  Zgłaszanie uwag i poprawek do porządku sesji.  
5.  Przyjęcie porządku obrad.


II
         CZĘŚĆ MERYTORYCZNA

1. Omówienie założeń dotyczących przystąpienia do opracowania Strategii Rozwoju i Promocji „Uzdrowiska Horyniec-Zdrój”.
2.  Podjęcie uchwał w sprawach:
- przyjęcia Lokalnego Planu Deinstytucjonalizacji Usług Społecznych dla Gminy Horyniec-Zdrój na lata 2025-2030;
- ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników OSP i kandydatów na strażaków ratowników OSP z terenu gminy Horyniec-Zdrój;
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości o numerze ewidencyjnym gruntów 147/5 w obrębie Dziewięcierz stanowiącej własność Gminy Horyniec-Zdrój na okres 20 lat na cele rolnicze, zawarcie umowy w trybie przetargowym;
- uzgodnienia prac na potrzeby ochrony przyrody;
- zmiany Uchwały nr X.59.2024 Rady Gminy w Horyńcu-Zdroju z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Lubaczów na lata 2022-2030;
- przyjęcia programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Horyniec- Zdrój w 2025 roku;
- zmian w budżecie Gminy Horyniec-Zdrój na 2025 rok.;
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Horyniec-Zdrój.

III       CZĘŚĆ KOŃCOWA

  1. Informacja Wójta Gminy z realizacji zadań w okresie międzysesyjnym.
    2. Przyjęcie interpelacji.
    3. Odpowiedzi na interpelacje.
    4. Zapytania i wolne wnioski.
    5. Zamknięcie sesji.  

 

 

Do pobrania

Zobacz również: