Obrady sesji transmitowane na żywo
(rozpoczęcie godz. 16:00)
na kanale YouTube
......................................................................................
Działając na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /t.j.Dz.U.2024 poz.1465 /- zwołuję XIII Sesję Rady Gminy Horyniec-Zdrój w dniu 27 marca 2025 r. o godz. 16:00 w Świetlicy Wiejskiej w Horyńcu-Zdroju, ul. Lipowa 13.
– z proponowanym porządkiem obrad:
I SPRAWY REGULAMINOWE
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przyjęcie protokołu z ostatniej Sesji Rady Gminy.
4. Zgłaszanie uwag i poprawek do porządku sesji.
5. Przyjęcie porządku obrad.
II CZĘŚĆ MERYTORYCZNA
1. Sprawozdanie z działalności Gminnej Biblioteki Publicznej w Horyńcu-Zdroju za 2024 rok.
2. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Horyńcu-Zdroju za 2024 rok z przedstawieniem wydarzeń kulturalnych na 2025 rok.
3. Podjęcie uchwał w sprawach:
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości o numerze ewidencyjnym gruntów 1881/4 w obrębie Horyniec-Zdrój stanowiącej własność Gminy Horyniec-Zdrój na okres 3 lat na cele handlowe, zawarcie umowy w trybie przetargowym;
-wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości o numerze ewidencyjnym gruntów 204 w obrębie Wólka Horyniecka stanowiącej własność Gminy Horyniec-Zdrój na okres 10 lat na cele rolnicze, zawarcie umowy w trybie przetargowym;
- przyjęcia Strategii terytorialnej Partnerstwa Roztocze Środkowe;
-udzielenia pomocy finansowej samorządowi województwa podkarpackiego na realizację zadania „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 867 relacji Sieniawa - Hrebenne w km 58+153 – 58+328 w m. Horyniec-Zdrój”;
- udzielenia pomocy finansowej samorządowi województwa podkarpackiego na realizację zadania „Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 867 relacji Sieniawa - Hrebenne w km 57+846 – 58+208 w m. Horyniec-Zdrój”;
- zmian w budżecie Gminy Horyniec-Zdrój na 2025 rok.
III CZĘŚĆ KOŃCOWA
1. Informacja Wójta Gminy z realizacji zadań w okresie międzysesyjnym.
2. Przyjęcie interpelacji.
3. Odpowiedzi na interpelacje.
4. Zapytania i wolne wnioski.
5. Zamknięcie sesji.